Obiektywy do bezlusterkowców (Olympus, Viltrox, Samyang, Carl Zeiss)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
Szerokokątny obiektyw do pełnoklatkowych i APS-C bezlusterkowców z linii Nikon Z. Zapewnia światło siłę f/1.8 i posiada ultra precyzyjny i niezwykle cichy silnik autofokusa STM. Obiektyw ten sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Viltrox AF 20 mm f/2.8 Nikon Z to szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Nikon Z to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z zaawansowanymi funkcjami AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światło sile f/1.8 do aparatów bezlusterkowych z serii Nikon Z. Wykorzystuje ultra cichy i niezwykle precyzyjny silnik autofokusa STM. Posiada powłoki HD Nano, które zwiększają jego wydajność w trakcie fotografowania i filmowania pod światło. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Viltrox AF 50 mm F 1.8 Nikon Z
Obiektyw 50 mm firmy Viltrox o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i przysłonie wynoszącej f/1.8 posiada mocowanie do aparatu Nikon Z. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Unikatowy obiektyw o modułowej konstrukcji z 3 różnymi ogniskowymi - 21 mm, 28 mm i 32 mm. Jako pierwsza na świecie tego typu konstrukcja oferuje silnik AF. Niezależnie od wybranego modułu oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną, 7-listkową przysłonę czy krótki minimalny dystans ostrzenia.
II-generacja obiektywu portretowego o ogniskowej 85 mm i światłosile f/1.4. Dzięki silnikowi STM świetnie sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zastosowano w nim 4 elementy ze szkła HR i 1 ED. W II wersji tego obiektywu dodano przełącznik niestandardowy i przycisk blokady ostrości.
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
II generacja uznanego obiektywu Samyang, w którym udoskonalono sterowanie i silnik AF. Obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania. Zastosowano w nim 2 elementy asferyczne, 2 HR, przełącznik blokady ostrości i konfigurowalny przełącznik.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Sony z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang AF 12 mm f/2 Fuji X
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.